گرفتن فال نیت دل

گولسپیرا که احتمالاً اضطراب بچه ها را درک کرده و ترس آنها را با آنها در میان گذاشته بود، با زحمت از جا برخفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا 260 , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

با حمایت آنته و مگلنا، او به بیرون رفت. تله پوست گوسفند تا حد امکان صاف روی سورتمه پخش شد و گولسپیرا به خوبی معنی را درک کرد. او از آنجا بالا رفت و با آهی ناله در سورتمه جعبه مانند فرو رفت. گالسپیرا فکر کرد: “من در این مزرعه چه بدی کرده ام که باید مورد چنین شیطانی قرار بگیرم.”

بچه ها به سرعت و بی صدا دور بز کار می کردند.

آنته زمزمه کرد: “ما برای نجات اینجا 261 می رویم.”

“آنها در حیاط عروسی وقت داشته اند. او به اندازه کافی هشدار می دهد که اگر از آنجا رد شویم و بعد با Gullspira و بیشتر با ما تمام می شود.”

مگلنا پاسخ داد: “آنها به طرز خطرناکی خوب هستند که نمی توانید مسیرهای سورتمه را ببینید.”

بچه ها شروع به حرکت کردند. آنته کشید، ماگلرا هل داد و مونکه به کنار او رفت و مطمئن شد که چیزی از بز کم نشده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه 262 , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

آنته گفت: “آنها مرا به طرز خطرناکی 264 سوق دادند که مزرعه را ترک کنم و یک کلمه تشکر از پیرهای اینجا نگویم.”

مگلنا فریاد زد: “اما عزیزم، ما باید عجله می کردیم.”

مونکه با صدای بلند گفت: «بله، آنها ما را می‌برند 263 و اگر بخواهند قوطی چلیک را داخل ما بریزند، نمی‌توانم آنها را به تنهایی از میانمان بیرون بیاورم».

آنته با صدایی لرزان گفت: «برای یک لحظه نه چندان کوچک اینجا بایست.

در یک لحظه او رفته بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.