گرفتن فال قهوه فوری

میگل می گوید هیچ سنور تراورز دوست سنور کریستووال نیست. هیچ سنور تراورز هرگز برای بازدید به این خانه نیامد. به آن چه می‌گویی، زن جادوگر؟» میلدرد سرخ شد و به نظر خجالت کشید. بعد با خونسردی جواب داد: «فکر می‌کنم میگل واقعاً صحبت می‌کند، زیرا پدرم نام تراورز را یدک نمی‌کشید. او را با نام دیگری صدا می زدند.» “پس چرا خودت را تراورز می نامی؟” دیگری 870 پاسخ داد.

میلدرد تردید کرد. او گفت: «من از نام قدیمی‌ام خوشم نیامد، و بنابراین آن را تغییر دادم. اما این رازی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که من به تو گفته ام، اینز، و تو نباید آن را به کسی بگویی.» اینز 871 سری تکان داد و با کنجکاوی به دیگری نگاه کرد. این اعتراف برای اولین بار با همکار پرستارش همدردی او را برانگیخت. این واقعیت که رازی بین آنها وجود داشت.

تا حدی ضدیت او را نسبت به میلدرد از بین برد، و ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است در نهایت آنها را به هم نزدیکتر کند. با بردباری بیشتر از آنچه هنوز نشان داده بود پرسید: “آیا سنور کریستووال اسرار این خانه را به شما نشان داد؟” «بله. من یک دختر کوچک بودم و او با من خوب بود. من یک زن جادوگر نیستم، اینز. آه، اگر من بودم، کمی شادی را وارد 872 زندگی ام می کردم!» او با بدبختی اضافه کرد.

این فوران اشتیاق سرکش، اینز را حتی بیشتر از راز مورد توجه قرار داد. او می توانست چنین اعتراضی به سرنوشت را درک کند. میلدرد ادامه داد: «در ابتدا، به سخنان سرد سابق خود بازگشت، در حالی که نگاه سخت، که برای یک لحظه جای خود را به جرقه ای از احساسات داده بود، دوباره در چشمانش رخنه کرد، «فکر کردم که فرورفتگی های عجیب و غریب و 873 راز را فراموش کرده ام.

اتاق هایی که توسط کریستووال بزرگ ساخته شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. اما اکنون شروع به یادآوری آنها کردم. در روزهایی که این بال ساخته شد، کشور وحشی و بی قانون بود. دزدها 874 اغلب در روز روشن از خانه ای بازدید می کردند و هر آنچه را که ارزش داشت با خود می بردند. بنابراین اولین کریستووال – پدر کسی که من می شناختم – مکانی مخفی ساخت تا گنج خود را در آن پنهان کند.

حتی در صورت تهدید دزدان، خود و خانواده اش را پنهان کند. “آیا گنج اکنون آنجفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است؟” اینز مشتاقانه پرسید. میلدرد اخم هایش را در هم کشید، گویی این سوال او را ناراضی می کرد. «البته که نه. این مدت ها پیش بود. وقتی من دختر بودم، دیگر به اتاق های روی دیوار به عنوان مخفیگاه دزدها نیازی نداشتند. اما آنها آنها را مخفی نگه داشتند.

دقیقاً به همان صورت. فکر می کنم من تنها کسی هستم که سنور کریستووال به او گفته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. او این کار را برای خوشحالی من انجام داد، فکر می‌کنم، چون بچه بودم.» اینز بسیار تحت تأثیر قرار گرفت.

او شروع به برخورد دوستانه‌تر با میلدرد کرد. او فکر می کرد که اگر او یک زن جادوگر نبود، دلیلی برای ترس از او وجود نداشت. دختر مکزیکی در نیم ساعت بعد عمیقاً به آنچه شنیده بود فکر کرد. او نگاه می کرد که میلدرد بچه را می خواباند و در حالی که کنار تخت می نشست، کتابی را برای خواندن برداشت. اینز به حیاط متروکه رفت و در کنار چشمه چمباتمه زده بود و در مورد اسرار شگفت انگیز خانه قدیمی فکر می کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.