گرفتن فال قهوه لاشخور

من ناامید نیستم – من همسر شما خواهم بود و احساس خواهم کرد که برای 822 سالهای طولانی یکی از بزرگترین تلاشهای من این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که از تبدیل شدن شما به “رومئو” من جلوگیری کنم.

من بسیار ضعیف و انسانی هستم و شما به همین راحتی می شوید – آیا می دانید؟ خوشحال 820 باش که من خودم را به دست آورده ام و خب همسرت می شوم. در غیر این صورت (این موضوع کاملاً به من وارد می شود، بدون اینکه هیچ احساسی مبنی بر غیرطبیعی یا غیرعادی بودن آن داشته باشم) برای زندگی اهمیتی نخواهم داد. اما از این گذشته، من نمی ترسم که بمیرم – من همسر شما خواهم بود.

شما حتی ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است آن را رد کنید، حتی 821 ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

به من بگویید که زندگی شما را نابود خواهم کرد، حتی ممکن فال جدید 824 و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است به من بگویید که از گرفتن من امتناع می‌کنید – اما دیر یا زود من همسر شما خواهم شد.

من آن را با اطمینان کامل و تقریباً خونسرد می گویم. مایه تاسف فال جدید و 823 آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که در چنین زمانی نمی توانم شما را ببینم – بسیار ظالمانه فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد، همه به نفع شما نیز نیست. روزی یاد خواهم گرفت که آن خود برتر تو را که اکنون از آن نمی ترسم بیرون بیاورم و نگه دارم . من همچنین خود بالاتری دارم، اگرچه اغلب خود را نشان نمی دهد. این خودی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که می‌تواند با خود شما بدون لرزیدن ملاقات کند، اما او را دوست دارد و آغوشش را به سویش دراز می‌کند.

که می‌داند بدون آن خود شما نمی‌تواند زندگی کند. درک چنین چیزی سخت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است، اما من از شما التماس می کنم که دیگر با شما نمی روم. اکنون می بینید، من هیچ ترسی از این ندارم که مرا نگیرید – من به سادگی از این ترس ندارم. اگه داشتم نمیتونستم اینجوری برات بنویسم. اما تو وسیله ای بودی که به من نشان دادی می توانم بیدار شوم، و اینکه قرار نبود زندگی مردم اطرافم را بسازم.

شانس خیلی تلاش کرد تا من را برای همیشه بخواباند، اما تو مرا بیدار کردی. عزیزم، چقدر به اعتمادم به خودم لبخند می زنم! اما من بسیار مطمئن هستم – این احساس اگر معنایی نداشت در قلب من نبود! من برای این زندگی که دارم در نظر گرفته نشده بودم. من نمی ترسم زیرا هیچ مدرکی مبنی بر نابغه بودنم ندارم و در حال حاضر هیچ چشم اندازی برای نابغه بودن ندارم. نمی‌دانم آنچه شما دارید باید به‌عنوان الهام مستقیم از جانب خدا باشد یا خیر، نمی‌دانم آیا می‌توانم در این زندگی که به دنبال آن هستید، برنده شوم یا نه. اما من این را می دانم – من این فرصت را خواهم داشت که تلاش کنم، و شما آن را به من می دهید. فکر می کنی بتوانم به تو بگویم که حاضرم در خانه بمانم و بگذارم مرا ترک کنی؟ من حتی الان هیچ ترسی ندارم که بخواهی مرا ترک کنی. چرا، اگر تو از آن خارج بودی، من زندگی ام را در حد یک پنی نگه نمی داشتم!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.