فال چای روزانه

اینها چیزهای زیبایی نبودند که گالسپیرا به مانکه گفت. او این را خیلی خوب فهمید. مانکه احتمالاً شنیده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که در مورد چه چیزی صحبت می کند. گلسپیرا گفت 250 که با او مهربان بوده، به او غذا داده، گرمش کرده، به عنوان یک دوست خوب در کنارش راه می‌رود. و حالا او یک لگد دریافت کرد و بدون اینکه بداند چرا کلمات را تقسیم کرد.

هیچ کس دیگری نشنید که گولسپیرا همه اینها را بیان کرد. اما مانکه آن را شنید و به همین دلیل به سمت او برگشت و دستانش را دور گردنش خم کرد و بارها و بارها گفت:

“نگران حرفی که دیشب زدم نباش، من فقط داشتم گول می خوردم. مروارید کوچولو دوباره دوستای خوبی هستیم؟ باید (باید) بفهمی که من بلافاصله دنبالت می روم، عروسک همسایه. تا زمانی که همدیگر را 251 دنبال کنیم و دوستان خوبی باشیم، باید در جاده ها بمانیم و راه برویم.

ابتدا تصمیم گرفته شد که مونکه به عنوان فرزند خود در کنار زوج جوان بماند.

بنابراین یک سوال در مورد بز وجود داشت.

اره گیر پرسید که آیا آنته می خواهد بز را به آنها بفروشد؟ حامی به او قول داده بود که دو گوسفند را در مزرعه نگه دارد و احتمالاً فکر می کرد که ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است به جای آن یک 252 بز داشته باشد. او یک محوطه با یک خانه کوچک را برای او حصار می کشید تا او مجبور نباشد آسیب ناگفته ای انجام دهد.

آنته نظرش عوض شد! مگلنا آن را از همان جایی که 254 نشسته بود، شوکه (بهت زده) و عصبانی تماشا کرد. آیا آنته آنقدر راسو بود که نمی توانست فوراً بگوید آنها بدون گولسپیرا نمی توانند!

حالا نوبت آنته بود که نیشگون بگیرد. در طول پایان نامه، مگلنا او را بدتر و بدتر نیشگون گرفت. او مثل یک خرگوش بدون آن، در مزرعه ای مانند این نشسته بود و آنقدر قدرت در خود داشت که حتی می توانست حرف بزند. بگو آره. در وسط دماغ مگلنا، قیمت دوازده کرون پیشنهادی برای «بز» را می پذیرد.

“بز!” درست مثل اینکه گولسپیرا یک بز باشد، بزی که باید 253 فروخته شود، مثل بزهای دیگر.

و علاوه بر آن، آنته کاملاً آرام آنجا نشسته و می‌گوید که مدت‌هفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است به این فکر می‌کند که گولسپیرا یک چیز خوب و یک مکان خوب برای اقامت داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.