گرفتن فال فردا هفتگی

در بچوانالند آنها طرف گرفتند. به عبارت دیگر، احزاب مفت خواران از ترانسوال، دعوای برخی از سران بومی را در برابر برخی دیگر به دست گرفتند. کنوانسیون لندندر سال ۱۸۸۴ با تثبیت مرزهای جنوب غربی جمهوری و قرار دادن دو تن از روسای مناقشه تحت الحمایه ترانسوال و دو تن دیگر تحت حمایت بریتانیا، این نزاع را از بین برد. با وجود این، کنوانسیون جدید 415 به زودی امضا شد و نقشه از سر گرفته شد.

و قبل از گذشت یک سال، گروهی از بوئرهای ترانسوال، که تعدادی از آنها اکنون پست‌های رسمی بالایی را تحت جمهوری دارند، به قلمرو روسای جمهوری حمله کردند. تحت الحمایه بریتانیا، و حتی به شهر اصلی حمله کرد. به دنبال آن، رئیس جمهور کروگر، این منطقه را تحت حمایت جمهوری قرار داد. آقای رودز که قبلاً با حمایت خود از باز نگه داشتن 417 بزرگراه به داخل کشور خود را برجسته کرده بود.

در ترغیب دولت امپراتوری به اتخاذ موضعی قاطع در برابر این امر مؤثر بود. یک اولتیماتوم دولت ترانسوال را وادار کرد تا اعلامیه را پس بگیرد و بوئرها را مجبور به ترک کشور کرد – اما فقط زمانی و به این دلیل که این تقاضا توسط اکسپدیشن وارن با هزینه بیش از یک میلیون و نیم برای مالیات دهندگان بریتانیایی حمایت شد! این اکسپدیشن توسط آقای گلادستون، نیکوکار 416 بوئر فرستاده شد.

علیرغم تمام اضطراب او برای اثبات خوب بودن شهرک ترانسوال! اقدام ترانسوال و وحشیانه‌ترین قتل آقای بتل توسط افرادی که در بالا به آنها پست‌های رسمی بالا در جمهوری اشاره شد، نشانه‌هایی از خمیدگی مقامات بوئر بود که مردم آفریقای جنوبی به آن توجه نکردند. از. بتل در تهاجم بوئرها به قلمرو مجروح شده بود، و در حالی که او بی پناه دراز کشیده بود، “مقام برجسته ترانسوال” آمد و با دیدن تفنگی تکراری که در کنارش قرار داشت.

از او خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت 418 , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است تا به آنها نشان دهد که چگونه کار می کند. او این کار را کرد و «مقام برجسته» که آن را به بهانه بررسی آن بر عهده گرفت، بتل را با سلاح خود شلیک کرد.

در زولولند تاکتیک های مشابهی توسط جمهوری متوسل شد. ترانسوال بوئرها به زولولند حمله کردند و (۱۸۸۴) به دنبال دینیزولو، پسر کتوایو مرده، برگزیدند و او را به عنوان پادشاه برگزیدند و محل سکونت سر گارنت ولسلی را بر هم زدند. آنها سپس اقدام به تصرف کشور کردند، اما دولت بریتانیا با مداخله در این مرحله، حدود دو سوم را برای زولوها نجات داد. یک 419 نگاه به نقشه خواهد بودنشان می دهد.

که قصد بوئرها رسیدن به دریا بود، و همچنین زولوهای بدشانس، که توسط دولت بریتانیا شکسته شده بودند – و به درستی هم – زیرا آنها تهدیدی برای ترانسوال بودند، حتی بیشتر از ناتال، اکنون از انتخاب کشور خود محروم شده بودند و توسط همان افرادی که تا زمانی که دولت شاهنشاهی وارد عمل شده بودند غارت و آزار می‌دادند.

در جنگ زولو دوشادوش با انگلیسی هایی که به شدت با آنها در مورد مسئله الحاق مخالف بود جنگیدند و جان باختند، هیچ یک از بوئرها برای کمک در جنگ های سکوکونی یا زولو حاضر نشدند، اگرچه این جنگ ها یکی به طور کامل و دیگری عمدتاً به حساب آنها انجام شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. اما تعداد زیادی آماده حمله و الحاق به محض شکسته شدن قدرت زولو بودند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.