گرفتن فال فردا یکشنبه

با اشاره به این که برای ملاقات با دکتر جیمسون بیرون برویم یا به او کمک کنیم، تنها چیزی که مطرح شد این بود که یک گشت افسری برای ملاقات با او فرستاده شود تا او را تا کمپش اسکورت کند. هیچ شکی در مورد توانایی دکتر جیمسون و نیرویی که تصور می‌شد او دستور می‌داد بدون کمک وارد شود، وجود نداشت وگرنه هیچ وقت هماهنگی انجام نمی‌شد.

ایده ارتباط با او البته این بود که او باید به 400 اصلاح طلبان کمک کند – نه آنها به او کمک کنند. و پیشنهاد در مورد گشت افسران، پیشنهادی بود که وی تنها پس از بررسی مفهوم هرگونه همکاری با آن موافقت کرد.

در طی هفته‌های پس از انعقاد قرارداد، نارضایتی قابل‌توجهی از پیشرفت بسیار کند در دستیابی به تسلیحات احساس شد. تعداد مورد توافق در ابتدا کافی تلقی شد اما نه بیشتر. و هنگامی که برای اولین بار مشخص شد که به دست آوردن این تعداد ممکن نیست، اما باید چند صد مورد کمتر از آن را پذیرفت، تردیدها در مورد حکمت ادامه تا زمانی که منبع کافی به دست نیامده بود، آزادانه ابراز شد.

هنگامی که در دو نوبت بعدی مجدداً اعلام شد که هنوز چند صد مورد کمتر باید پذیرفته شود، برخی از اعضای حزب اصلاحات در اعتراض خود به ادامه کار بسیار تأکید کردند تا زمانی که باید متقاعد شوند که تعهدات 401 بر اساس قوت آنها آنها بر ترتیب وارد شده بود وفادارانه به آن پایبند بود. به مناسبت آخرین ملاقات دکتر جیمسون از او فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استخراج شده بود.

که به جای ۱۵۰۰ مرد احتمالاً از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر شروع می کند. این تناقضات و دگرگونی ها باعث شد تا زنده ترین نارضایتی در اذهان کسانی که متوجه شدند که آنها وارد یک تعهد بسیار جدی شده بودند. اما اگرچه تجهیزات ضعیف به نظر می رسید، اما همیشه بر تصرف قلعه پرتوریا تکیه می شد. این به هر حال یک امر قطعی بود، و همه چیز را بدون ضربه ای حل می کرد.

زیرا ژوهانسبورگ همه چیز داشت و بوئرها تفنگ داشتند، اما نه مهمات و نه تفنگ میدانی. بدون شک زرادخانه پرتوریا کلید این موقعیت بود، و بوئر و بیگانگان به طور یکسان اذعان می‌کنند که بدون محافظت در آنجا 402 خوابیده بود، آماده برداشتن بود، و هیچ چیز در جهان نمی‌توانست آن را نجات دهد – به جز آنچه انجام داد!

در ۱۹ دسامبر یا حدود ۱۹ دسامبر، آقایان دو مرد ژوهانسبورگ مربوط به جنبش، که با آقای رودز و دیگران در کیپ تاون در ارتباط بودند، به ژوهانسبورگ رسیدند و به وضوح نشان دادند که این سوال به عنوان پرچمی که قرار بود بر آن افراشته شود، یا نسبتاً بی‌اهمیت تلقی می‌شد یا پرچمی که برخی از طرفین قصد خود را به وضوح و صادقانه بیان نکرده بودند. در حقیقت، به نظر می‌رسد.

که دکتر جیمسون یا فکر می‌کند که اصلاح‌طلبان ژوهانسبورگ نسبت به موضوع پرچم کاملاً بی‌تفاوت هستند، یا فرض می‌کند که مفاد حفظ پرچم ترانسوال صرفاً صحبت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس 403 , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

و اتحادیه می‌گوید: جک یکباره بلند می شد. هیچ چیز دور از حقیقت نبود. حزب اصلاحات در ژوهانسبورگ شامل مردانی می‌شد که جک یونیون برایشان به اندازه خون دلشان عزیز فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

اما شامل بسیاری دیگر نیز می‌شد که آن پرچم برایشان جذابیتی نداشت – مردانی از ملیت‌های دیگر و انجمن‌های دیگر و همدردی‌های دیگر. این شامل -شاید قوی‌ترین عنصر از همه – مردانی بود که به طور طبیعی و شدیدتر همدلی‌شان با حکومت بریتانیا بود، که معتقد بودند بهترین در جهان هستند، اما قضاوتشان به آنها نشان داد که اعلام آن حکومت 404 به معنای شکست دادن این حکومت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

چیزهایی که صادقانه در نظر داشتند و تغییر پرچم در آخرین لحظه را فریب غیر اصولی آن رفقای می دانستند که برای اصلاح و نه برای الحاق وادار به همکاری شده بودند.

بارها و قاطعانه اعلام شده بود که هدف این نیست که بوئر را از فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استقلال خود یا دولت از خودمختاری آن محروم کنیم، بلکه هدف این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.