گرفتن فال کارت ماهانه

در ۱۲ مارس آقای لیپرت پیشنهادات قطعی دولت SAR را که به درستی به دوستان ما در اروپا ارسال شده بود به ما اطلاع داد (یک نسخه از این کابل قبلاً برای شما ارسال شده فال جدید و آنلاین 269 قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است).

او همچنین این بیانیه را 268 برای ما خواند که پیشنهاد کرد آن را از طرف خود و دوستان اروپایی خود امضا کنیم (ضمیمه ‘C’).

پاسخ سریع به کابل ما درخوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است شد، زیرا آقای لیپرت به ما اطلاع داده بود که اگر توافقی حاصل شود، توافق باید قبل از پایان جلسه فوق‌العاده که در حال نزدیک شدن بود به فولکس‌راد ارجمند ارائه شود. .

ما التماس می کنیم به شما اشاره کنیم که با ارسال این پیشنهادات به اروپا، نمی توانیم تصور کنیم که تحت یک تصور غلط عمل می کنیم، همانطور که روزی که در ۱۲ مارس به ما 265 ارائه شد.در روز یکشنبه، دفتر تلگراف به‌منظور ارسال کابل‌ها، که به‌موقع دریافت و پس از سفارش آقای لیپرت ارسال شد، باز نگه داشته شد.

در نامه ۱۷ مارس خود به جناب رئیس جمهور ایالت، با بیان ماهیت پاسخ دوستانمان، به این واقعیت اشاره کردیم که ارتباطی که آقای لیپرت از طرف دولت به ما داده بود، کاملاً کابلی شده بود. ما اظهار داشتیم که دوستان ما بدون شک پیشنهاد خود را برای بحث بیشتر در مورد کل پیشنهادات با دکتر لیدز بر اساس این واقعیت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق 266 دعا و جادو و طلسم استوار کردند که دولت تصریح کرده بود که آنها باید طرف توافق پیشنهادی شوند.

در پاسخ شما در ۱۸ مارس، از این اظهارات مستثنی نشده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. شما به نمایندگی از جناب رئیس جمهور ایالت به ما می گویید “که تبادل نظر 267 به بهترین وجه می تواند مستقیماً با دولت و در اینجا، در داخل جمهوری انجام شود” با اشاره به این واقعیت که “جلسه ولکسرااد نزدیک بود در دست، و بنابراین تاخیر بیشتر نامطلوب فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

بنابراین خواهید دید که ما کاملاً موجه بودیم که فکر می کردیم ارتباطاتی که به دوستان اروپایی ما داده شد، پیشنهادهای دولت جمهوری آفریقای جنوبی را در بر می گرفت، با اطلاع و تأیید دولت کابلی شده بود، و از ما درخوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است شده بود که امضا کنیم. اعلامیه ای از طرف خود و دوستانمان که باید علنی می شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.