گرفتن فال ورق هرمی

اگر نتوانستید زمانی را برای خواندن آثار من پیدا کنید، بسیار خوب. اما شما مجبور نبودید که قرص را با حرف های احمقانه ای مانند آن ها شکر کنید. “برو، ادامه بده!” خدای من، چه مسخره ای! آیا برای ادامه دادن نیست که من شب و روز نفس نفس می زنم – آیا از گرسنگی ادامه نمی دهم که دیوانه هستم؟ – ای احمق – فکر می کنی برایت نامه 335 نوشتم.

چون می خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استم یکی مرا تحسین کند – زیرا من آیا نیاز به تحسین و تشویق در کار من بود؟ یک سال به من آزادی بده – دویست دلار به من بده – و من به تو نشان خواهم داد که چقدر به ستایش تو اهمیت می دهم.

اما بعد تو مرا اینجا به چوب شکنجه زنجیر می کنی و به من می گویی: «برو! ادامه دادن!”

-و در این مبارزه فال جدید و آنلاین قهوه , احساس 336 , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که من باید قدرتم را بدست بیاورم! آن جمله در خونم می سوزد، می سوزد! اصلاً این مبارزه چیست؟ و منظور شما از “به دست آوردن قدرت من” چیست.

آیا آن روز که آن همسران ماهی به همسایگی من نقل مکان کردند، قدرتم را برای نوشتن اسیر به دست آوردم؟ آیا آن روز که در تعقیب یک راننده سریع السیر بودم تا یک ربع صرفه جویی کنم، قدرتم را بدست آوردم تا رویای کار جدیدم را ببینم؟ آیا الان وقتی اینجا نشسته ام و با سردرد و ناامیدی و کمبود غذا بیمار می شوم، به آن مبتلا می شوم؟ می گویم لعنت به این بی ادبی!

منظورت چیه، من گریه میکنم-منظورت چیه؟ آیا به کانت کمک می کرد تا مشکلات جهان را حل کند که انبوهی از پشه ها روی صورتش وزوز کنند؟ آیا به بتهوون در ساختن سمفونی هایش کمک می کرد 337 که یک سالن رقص بالای سرش باشد؟ چه مسخره وحشتناکی فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! که به یک شاعر کمک می شود.

تا در این بازار جهنمی و بدبوی یک شهر به آرزوها و شادی های خود جامه عمل بپوشاند! چرا، آقا، من به شما می گویم که هر ساعتی که در آن زندگی کرده ام، می دانم که قدرت های بی اندازه روح خود را ادا کرده ام! و من اکنون، همانطور که هر شاعر دیگری می داند، می دانم که وقتی از آن خارج می شوم، با چه قدرت ناچیزی توانستم از این مصیبت وحشتناک نجات پیدا کنم.

آیا فکر می کنی من احمقی هستم که نمی دانم چه چیزی به من انگیزه می دهد و چه چیزی مرا خوار می کند؟ چرا آقا من اینجا نشسته ام و می بینم که روحم مثل گیاه یخ زده پژمرده می شود!

– به عنوان یک مرجع ساده، اگر کسی بخواهد بداند که من تصور می کنم چه چیزی به یک شاعر کمک می کند – زندگی در جنگل، فکر کردن و رویاپردازی، خواندن کتاب و شنیدن موسیقی، خوردن غذای سالم 338 – و بالاتر همه، برای فرار از خیابان های آسفالت داغ، تله کابین و تبلیغات شعله ور صابون و سیگار برگ.

امروز یه ماجراجویی داشتم با سردرد بیدار شدم، کسل کننده، مریض، ناامید. دیگه به ​​هیچی اهمیت نمیدادم اسیر را بیرون آوردم و آماده شدم تا آن را به ناشران ببرم.

گوشه ای نشستم – ناشران را فراموش کردم – نشستم به خواندن – خواندن – و قلبم تند تند زد و دستانم لرزید و تمام روحم در یک سرود شادی برخفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم 339 است!

ای دنیا، بدترین کارتو انجام بده، برام مهم نیست! شما ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است مرا خاموش کنید – اما دروازه های بهشت ​​باز فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است!

من ادامه خواهم داد – من هر چیزی را تحمل خواهم کرد – همه چیز را تحمل می کنم! من منتظر می مانم و زندگی می کنم و در عین حال می آموزم و با تمام وجود می دانم که این کتاب چیست و چه چیزی باید بیاورد. تا زمانی که بتوانم آن را بخوانم، می توانم دوباره روحم را بیدار کنم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.